6 храни, които не пречат на диетата

Ето кои са тези 6 храни, които можете да добавяте към всяка диета

Предлагаме ви списък от 6 храни, които можете да добавите в менюто си без значение каква диета спазвате!

1. Супа

– супата е и трябва да бъде незаменима част от основното хранене.

Освен това, може да се консумира и в случаите, когато човек е много гладен, като най-добре е изборът да падне върху пилешка, зеленчукова или конкретно доматена супа;

2. Натурален шоколад

– блокче натурален шоколад няма да се окаже толкова пагубно за фигурата ви.

Освен това, в него се съдържат и множество полезни вещества, сред които манган и флавоноиди. Да не забравяме и антиоксидантния ефект от него;

3. Кашкавал

– въпреки че преобладаващата част от диетите отричат кашкавала заради високото му съдържание на мазнини, той си остава много добър източник на белтъчини.

За да не вреди на фигурата ни, достатъчно е да го консумираме с парченце ябълка;

4. Говеждо месо

– незаменим източник на витамини и минерали, говеждото месо е и изключително бедно на мазнини;

Дайте мнение и Вие тук!

5. Нар

– основен враг на свободните радикали в организма, нарът е и изключително приятен на вкус и беден на калории;

6. Физалис

– става дума за растение, което е близко до доматите, но е с много по-малки размери.

Демир бозан 6 билки за нерви, които ще ви избавят от страхове и паник атаки

Цветът му е жълтозелен, а вкусът – леко кисел.

За Маргарита Алексиева

margarita-alexieva2Маргарита Алексиева е редактор в множество здравни отдели на различни национални и регионални всекидневни и седмични вестници и списания. В журналистиката е от 1992 година, като през последните години се ориентира предимно към тематиките на здравеопазването и медицината.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.