6 нестандартни тактики за здравословно отслабване

Понякога диетите не могат да ни помогнат по пътя към здравословното отслабване

Днес всеки препоръчва някаква диета, която обещава зашеметяващи резултати, а те почти винаги се разминават с действителността. Когато се провалим, ние се разочароваме от себе си, връщаме се отново към вредните си навици и продължаваме с трупането на килограми.

Здравословното отслабване понякога изглежда наистина непостижимо, а специалистите по хранене често си противоречат в съветите, не знаем на кого да се доверим. Целта не е невъзможна, но изисква от нас повече усилия и воля, а когато нещата са изпуснати от контрол, ние трудно влизаме в релси, непрекъснато търсим стимули и се вглеждаме в числата на кантара.

Вероятно най-важното, от което имаме нужда, е да сменим гледната точка и да се заемем с това предизвикателство, гледайки на него като на шега. Фиксирането в крайния ефект може да бъде тежко и депресиращо занимание, трябва ни по-лежерна нагласа и няколко нестандартни тактики на помощ.

Как да отслабнем здравословно – напук на диетите и скептиците

1. Огледалце, огледалце

Всеки от нас се радва на отражението си в огледалото, независимо дали си го признава. Не е задължително да сме с изявени нарцистични качества, за да одобрим визията, която виждаме, когато се погледнем в него. Стига да можем да я одобрим, разбира се.

Именно по тази причина ключът се крие в огледалото. Макар и леко изкривена, то разкрива истината за нашия образ, а когато седнем да се храним (особено сами) ние сме обсебени от идеята да задоволим лакомията си.

Бихте ли искали да се погледнете отстрани, докато си сипвате поредната порция? Има множество експерименти, които категорично сочат, че ако човек се наблюдава, докато яде, той би хапнал поне два пъти по-малко количество. А и така всеки път ще си припомняте какъв норматив гоните, няма да се поддавате на изкушението за още и още. Възползвайте се! Поставете огледалото точно срещу масата, за да не ви разсейва нищо друго в този момент.

2. Фото дневник на менюто

Повечето от нас вече са имали дневник, в който записват ежедневното си меню. Този подход е много добър, защото така можем да следим калориите, съотношенията на нутриентите, разхода си на енергия. В случая го подобрете с добавянето на снимки. Така и така снимате за фейсбук, поне бъдете прилежни и използвайте документираните кадри в дневника, за да бъдете и визуално поощрявани.

Преди всяко хранене разглеждайте подробно какво сте консумирали до този момент, какъв е обемът на порциите, какво съдържат и т.н. Тази бърза ориентация ще ви бъда от полза, гарантирано. Дневникът може да бъде и в онлайн формат, не е задължително да губите време в разпечатване, лепене и писане в тетрадка. Нямате оправдание, може хем да сте в крак с актуалните тенденции, хем да работите за по-хубава фигура. Елементарно!

3. Ароматерапия

Някой би решил, че това е способ, който по никакъв начин не би довел нито до красиво излъчване, нито до здравословно отслабване, но ще сгреши. Ароматите могат да помогнат много, включително и за намаляване на апетита. Мозъкът получава сигнали, които го карат да реагира по определен начин, което съответно се отразява и на тялото ни. Може да огладняваме по-рядко, ако вдишваме аромата на тропическите банани, на благоуханната билка мента, на отлично узрялата ябълка.

Тези верни приятели по пътя ни към успеха могат да са в прясно състояние, а може и да решим да ги „приемаме“ под формата на масла. От нас се иска да се сдобием с аромалампа, в която се налива малко от маслото, а вътре се поставя чаена свещ. Правете процедурите в спокойна и непринудена обстановка, а ако случаят е спешен, просто си носете ябълка или банан в дамската чанта. Когато вече гладът е непосилен, може дори да си ги хапнете, без да се тревожите, че ще напълнеете от тях.

4. Код синьо

Синият цвят има силата да потиска апетита. Ще ви бъде трудно обаче, ако сте решили да обядвате само в ресторанти или заведения до офиса. Обърнете внимание, че такива, обзаведени в сини цветове почти липсват. Ако са заобиколено от син интериор, хората не са склонни да поръчват много на брой блюда. Ярките цветове, сред които червеното, оранжевото и жълтото действат в обратната посока, затова ги избягвайте.

Ако все пак се налага да се храните навън, явно няма как да контролирате напълно ситуацията, затова наблегнете на облеклото в сини тонове. Сядайте на маса, която е със синя покривка, носете си сини салфетки, избирайте сини чинии. Правилата може да приложите едно към едно у дома, където никой не ви пречи да боядисате и стената си в синьо, само и само да усмирите желанието си за тъпчене.

5. Зелена светлина за роклите

Точно, когато сте в процес на отслабване, едва ли ви е до рокли. Сменете стратегията – купете си рокли с колан под гърдите. Решението е хитро, защото той пристяга и подпира корема, което възпрепятства преяждането. Подходящо е най-вече за поводи, на които се очаква трапезата да е изпълнена с какви ли не ястия.

За тези, които не си падат особено по женствените линии и предпочитат по-лежерно облекло, може да носите тънък колан или лента, разположена над талията. Тя ще е напълно невидима под дрехите ви, никой няма да я забележи, но вие винаги ще я усещате, когато се храните. Така ще бъдете по-внимателни още в началото на вечерята и изобщо няма шанс да стигнете до крайности.

Тази мярка не е толкова жестока, колкото ви се струва, просто ще ви бъде сигурен знак, че е време да продължите само на вода. Нека другите да се възхитят от умението ви да казвате „Не“, да владеете ситуацията и да се усмихвате, доволни от свалените килограми.

6. Медитация

медитация за отслабванеЗа всички, които не си падат по алтернативните методи, ще кажем, че медитацията има безброй предимства и може би е дошъл моментът да го разберете. А ако към тях прибавим и бонуса отслабване, вие ще й станете верни привърженици до живот. Как по-точно медитацията оказва влияние върху килограмите? Съвсем просто е. Когато ние се отпуснем и започнем да мечтаем, (под)съзнанието ни навлиза във фаза, която е способна да твори реални резултати. И това не е никакво чудо, просто така са устроени нещата на психично ниво. Понякога не е достатъчно да желаем нещо силно, а трябва да го „внедрим“ като идея в ума си.

Създадем ли тази настройка, следват и същинските действия в посоката, която сме избрали.
Медитацията може да се случва напълно естествено и не е необходимо да сме подготвени професионално. Ако все пак искаме насока, можем да се ориентираме по стотиците клипчета в интернет. След това си създайте индивидуален план, подгответе обстановката около вас, затворете очи и визуализирайте мечтаната фигура.

Повтаряйте упражнението всеки ден през първата седмица, след това го правете три пъти седмично, не се насилвайте и не го извършвайте по задължение – нали не сте забравили, отслабваме като на шега!

Автор: Otzivizaprodukta.com

Оставете мнения, отзиви и коментари в нашия форум по-долу и вижте още по темата:

Получавайте първи ЛЕКАР.БГ безплатно на мейла!

Публикуваме доста рядко! Въведете своя Email адрес ТУК:
6 нестандартни тактики за здравословно отслабване
5 (100%) 2 votes

Enjoyed this post? Share it!

 

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *