4 храни, които скоростно горят мазнините на корема

Ето как ще успеете да изгорите мазнините на корема, докато се храните! Ето кои са някои от онези храни, консумацията на които имат доказан ефект по отношение на намаляване на обиколката на корема и талията и стопяване на така неприятните мазнини на корема:1. Овесена каша – закуската е задължителна във всеки един отслабващ режим. За препоръчване е тя да се състои от храни, богати например. Идеална за целта, категорични са специалистите, е овесената каша, която активизира метаболизма, поставя в нормите стойностите на кръвната захар и зарежда тялото с енергия;2. Боровинки – този любим за мнозина плод е идеалното средство за справяне с мазнините а корема заради изобилието от полифеноли, които се съдържат в него. Редовният прием на горския плод обещава редуциране на мастните клетки в организма с до 73%. Освен че подпомага процеса на стопяване на мастните клетки в организма, консумацията на боровинки възпрепятства и образуването на нови;3. Бадеми – тайната на бадемите срещу мазнините на корема се крие в това, че те са богат източник на мононенаситени мазнини. Това е съставката, за която се смята, че най-успешно изгаря мазнините на корема. Освен това, в бадемите се съдържат витамин Е, още растителни протеини и фибри;4. Сьомга – сьомгата намира място и сред храните, които стопяват мазнините на корема, тъй кат едновременно зарежда тялото с енергия и подпомага процеса на изгаряне на калории.

Дайте мнение и Вие тук!

За Маргарита Алексиева

Маргарита Алексиева е редактор в множество здравни отдели на различни национални и регионални всекидневни и седмични вестници и списания. В журналистиката е от 1992 година, като през последните години се ориентира предимно към тематиките на здравеопазването и медицината.

Прочети още

Дестилатор за вода

6 предимства да имате дестилатор за вода | Минерална или дестилирана вода е по-добре?

Пиенето на достатъчно вода през деня е едно от основните правила за поддържане на здрав …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *