отслабване на корема
Сред най-трудните задачи, с които се сблъсква всеки, решил да се отърве от излишните килограми, е така желаното отслабване на корема

Какво да направим, за да постигнем отслабване на корема?

Сред най-трудните задачи, с които се сблъсква всеки, решил да се отърве от излишните килограми, е така желаното отслабване на корема

Образуването и натрупването на мазнини затруднява двигателната активност, натоварвайки костната система и сърцето, което пък на свой ред е причина за редица допълнителни усложнения, които могат да възникнат. Веднъж натрупани, вече е много трудно да стопим нежеланите килограми, което все пак не е нещо непостижимо, ако се спазва подходящ хранителен режим, съчетан с различни физически упражнения.

Факторите, благоприятстващи напълняването в тази конкретна област от човешкото тяло, са прекалената консумация на въглехидрати и мазнини, липсата на ежедневна физическа активност и много други.

Една от първите причини за натрупване на мазнини в областта на корема е ежедневният стрес, повишаващ нивото на кортизол в организма. В този случай специалистите съветват да се разтоварваме от натрупалото се напрежение чрез дълбоки вдишвания и издишвания – елементарно упражнение, което се прави два пъти дневно в продължение на 5 – 10 минути.

Друг ключов фактор е алкохолът, който трябва да бъде силно ограничен или напълно спрян, тъй като и неговата консумация води до повишаване на нивото на кортизол в тялото.

Храните, от които трябва да се откажем, за да постигнем желаното отслабване на корема, са белият хляб, шоколадът, тестените сладкиши, мазното месо, пържените храни, газираните и подсладени напитки, солта.

отслабване на корема
Сред най-трудните задачи, с които се сблъсква всеки, решил да се отърве от излишните килограми, е така желаното отслабване на корема

Вместо тях можем спокойно да консумиране различни пълнозърнести продукти, съдържащи фибри, които създават усещане за ситост и регулират перисталтиката; плодове и зеленчуци. Нужно е да пием и достатъчно количество течности, включително чиста вода, чай и прясно изцедени сокове.

Дайте мнение и Вие тук!

Редовната двигателна активност е един от най-важните фактори за отслабване на корема, тъй като движението регулира дейността на червата и други важни процеси в тялото. Съществуват редица упражнения за справяне с килограмите в тази проблематична област, чието прилагане води до стопяване на калориите и последващо оформяне на самия корем. Такива са бягането, скачането, плуването, карането на велосипед и др., които с малко дисциплина и постоянство могат да ни донесат така желаното отслабване на корема.

Непременно вижте и ТОВА:

Отслабване в корема. Диета за отслабване на корем, меню и съвети и мнения

За Костадин Стефанов

Името ми е Константин Серафимов и съм част от екипа на Chudesa.net и Lekar.bg. Интригуват ме чудесата, които се случват в този невероятен свят, а здравната тематика ми е слабост.

Прочети още

Вижте тези 5 съвета за плосък корем без диета!

Ако мечтата ви е да имате плосък корем, но все някое изкушение се изправя на …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *