4 упражнения за стегнати гърди, които предизвикват въздишки

Искате ли да имате супер сексапилен бюст? Ако отговорът е да, заложете на тези няколко изпитани упражнения! Да може би ефектът от тях не е толкова скоростен, колкото ни се иска, може би не са толкова лесни, колкото ни се иска, но резултатът е точно такъв, какъвто и на нас, и на половинката ни се иска – супер секси стегнати гърди:- натоварете гръдните мускули, като застанете с лице към стената и се облегнете на нея с длани. Натискайте, опитвайки се да я преместите, като задържате по 10 секунди. Отпуснете ръце, разтърсете и повторете. Поне още 9 пъти за тази серия;- второто упражнение се изпълнява от права позиция. Лактите се присвиват, а дланите се поставят върху таза. Бавно се прави опит да се докоснат лактите зад гърба, като на всеки напън се задържа леко, след това се почива за секунда и се повтаря;- за стегната гръд се препоръчва и упражнението длан в длан, при което дланите се докосват една друга пред гърдите, като лактите са свити в хоризонтална линия. Следва силен напън длан в длан за около 5 секунди и отпускане. Упражнението се повтаря по 8-10 пъти;- последното упражнение за стегнати гърди е сухото плуване. Изпълнява се на сухо, но имитира плуване в стил брус.

Дайте мнение и Вие тук!

За Маргарита Алексиева

Маргарита Алексиева е редактор в множество здравни отдели на различни национални и регионални всекидневни и седмични вестници и списания. В журналистиката е от 1992 година, като през последните години се ориентира предимно към тематиките на здравеопазването и медицината.

Прочети още

Мнения за Приорин или Анакапс

Мнения за Приорин, витамините за коса на Байер

Мнения за таблетки против косопад Приорин. Цена и дозировка. Сравнения с Пантогар, Ревалид и Пантовигар. …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

АБОНИРАЙ СЕ БЕЗПЛАТНО!

Получавай на мейла си новите публикации на Лекар.БГ

Публикуваме рядко, не пропускайте!



АБОНИРАЙ СЕ!