Вижте кои храни облекчават менструалните неразположения

Месечният цикъл са онези пет дни, през които без съмнение всяка жена би желала да избяга от тялото си и да се превърне в мъж. Иска или не, всяка жена трябва да изтърпи ежемесечното неразположение, а след това да бъде отново в готовност – както за предменструалния синдром, така и за самия период. Какво може да направи обаче жената, за да облекчи това си състояние? Освен да се оплаква, може и да се храни правилно и то не само през дните на менструация, а по правило. Вижте какви храни е добре да се консумират през различните дни от женския календар, за да не се намали болката по време на месечния цикъл:От 1 до 5 ден е най-добре да се консумират храни, богати на магнезий. Става дума за ядки, риба, зърнени продукти и спанак. Тези храни ще съхранят нервите ви непокътнати. От 6 фо 13 ден хормоните неутрализират стреса, но добре е вие да им помогнeте чрез консумацията на изобилие от плодове и зеленчуци.В следващата фаза – от 14 до 17 ден наблегнете на млечните продукти и хубавото вино, а от 18 до 23 ден – на храните, богати на фибри, тъй като прогестеронът в организма забавя фунциите на червата. В последните няколко дни от цикъла предменструалният синдром действа в пълна сила, затова заложете на любимата си храна в комбинация с протеини, които да уравновесят кръвната захар.

Дайте мнение и Вие тук!

За Маргарита Алексиева

Маргарита Алексиева е редактор в множество здравни отдели на различни национални и регионални всекидневни и седмични вестници и списания. В журналистиката е от 1992 година, като през последните години се ориентира предимно към тематиките на здравеопазването и медицината.

Прочети още

Кои са най-добрите бабини рецепти против алкохолизъм?

Бабини рецепти против алкохолизъм, за отказване от алкохол

Кои са най-добрите бабини рецепти против алкохолизъм? Точни бабешки методи за отказване от алкохол. Мащерка …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

АБОНИРАЙ СЕ БЕЗПЛАТНО!

Получавай на мейла си новите публикации на Лекар.БГ

Публикуваме рядко, не пропускайте!



АБОНИРАЙ СЕ!