идеалното меню
Постижимо ли е идеалното меню?

Вижте какво включва идеалното меню!

Всяка година експертите обявяват, че са разкрили необикновените качества на едно или друго блюдо, разпознали са нов суперпродукт и изобщо са допринесли някак за популяризиране на здравословното хранене. Сега гилдията бие тъпана, че е съставила идеалното меню!

идеалното меню
Постижимо ли е идеалното меню?

В рамките на изследването Leatherhead Food Research е бил съставен списък на отбрани храни и напитки, които представляват идеалното меню. Който успее да го следва, вероятно ще е безсмъртен? Какво включва идеалното меню, описват от meddaily.ru по информация от The Daily Mail.

В списъка са включени прясна и пушена сьомга ( богата на Омега3 – докозахексаенова киселина, важна за функциите на кръвоносните съдове, сърцето и мозъка). Към рибата върви зелена салата със студено пресован зехтин – онази част от идеалното меню, която позволява да се контролира холестеринът.

Печено пиле със зеленчуци и гарнитура от леща – съвършен избор за основно ястие в идеалното меню. Богато е на протеини и това подхранва мускулната маса. Пантотеновата киселина в лещата неутрализира умората и стимулира умствената дейност.

Следва десертът от идеалното меню: пудинг с йогурт, богат на орехови ядки и карамелен сос без захар. Диетолозите твърдят, че такъв десерт не е вреден за зъбния емайл. Орехите подобряват кондицията на кръвоносните съдове, а вместо захар в блюдото са вложени плодови екстракти.

Дайте мнение и Вие тук!

Какво е идеалното меню без специална напитка?! Тя е композирана за целта от биотин, цинк, хром, калций, калий, мед, желязо, магнезий и селен. Както е известно, калцият е незаменим за костите и мускулите; биотинът подобрява метаболизма и функциите на нервната система. Отслабващите в рамките на идеалното меню могат да пропуснат едно хранене и да го заменят с ягодов шейк натюр.

Ако нямате проблеми с килограмите, вечер можете да си направите топъл шоколад. Той съдържа мелатонин – идеалното меню се грижи и за качеството на съня. Шоколадът съдейства за регулиране режима на съня. Не е оставено без внимание и дискретното футкциониране на стомашно-чревния тракт: запасете се за всеки случай с медицински въглен, за да не страдате от метеоризъм или нещо по-сериозно!

За Марта Савова

Марта Савова е дългогодишен журналист с насоченост в областта на здравната и социалната тематика, политиката, културата и финансите.За контакт: [email protected]За информацията си използва главно своите контакти в медицинските среди, сред които има професори и национални консултанти, а също и материали на webmd.com, kp.ru и други авторитетни източници.

Прочети още

Съвети за здравето saveti-zdraveto-01

Съвети как да се грижите за здравето си, дори ако нямате време

Бихте искали да се грижите за себе си възможно най-добре, но имате твърде малко време? …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *