Здраве, диети, отслабване, болести и лечение - това е Лекар.БГ Чудеса   |   razkritia.com   |   Заведения.bg   |   лаб    



chudesa.net
kliuki.net
Детски обувки
снимки
Забележителности



Хлорираната вода убива

ТЯ ВТВЪРДЯВА АРТЕРИИТЕ, ПРОВОКИРА РАК И ГЕННИ МУТАЦИИ

Хлорираната вода убива
ПИЕНЕТО на хлорирана вода, къпането и дори разходката край басейни, пълни с нея, увеличава риска от появата на рак и води до свръхпроизводство на свободни радикали, които ускоряват стареенето.

Такава вода стимулира артериосклерозата на коронарните артерии и гениите мутации, предизвиква спонтанни аборти при жените, повишава нивото на лошия холестерол и втвърдява артериите.

Вдишване на водни пари, инхалацията, контактът на кожата с вода и директното поглъщане провокират меланомите и рака на пикочния мехур. Откритията са на група американски учени и 12 испански болници, онкологични центрове и университетски департаменти по клетъчна и молекулярна биология.

ХЛОРЪТ ВЪВ ВОДАТА

унищожава напълно лечебната млечнокисела бактерия La tobacilus Acidophilus, предупреждават от Института по функционална медицина в град Гиг Харбър, Вашингтон. Тя е свпъхполезна, защото воюва срещу различни болестотворни патогени -микрококи, клостриди, някои бактерии и гъби като Саndida Acidophilus си сътрудничи с 1, 35 до 1, 58 г имуноукрепващи организми, живеещи в дебелото черво, където се трудят 60% от имунните клетки в тялото. Добрата бактерия е дори по-силна от модерната напоследък Lactobacilus Bulgaricus. Във водата хлорът се свързва с органичните замърсители и така произвежда токсичните трихалометани или хлорамини. Сред трихалометаните са карциногенният хлороформ и въглеродният тетрахлорид. Колкото повече органична материя (листа, клонки и т. н. ) има във водата, толкова повече тя се насища с трихалометани и се

ПРЕВРЪЩА В ОТРОВА

- разяснява онкологът Алфредо Карато от испанската болница в град Елче. При изследване на 5000 бременни от Фонтана, Уолнът Крийк и Санта Клара, Калифорния, здравното министерство на САЩ установява още един шокиращ факт. С 9, 5% скача рискът от спонтанен аборт при жените, които пият повече от 5 чаши дневно чешмяна вода, съдържаща над 75 ррb (милиардни части) трихалометани. 49 микрограма трихалометани на 1 литър вода са напълно достатъчни, за да се развие рак на пикочния мехур, алармират онколозите от Националния онкологичен институт в Бетесда, Мериленд, Департамента по онкология в Централната болница на Елче, Департамента по клетъчна и молекулярна биология към Института за медицински изследвания в Барселона и още 9 други медицински и научни центрове в Испания. “Водата е опасна не само като течност за пиене, но и при къпане и плуване в нея”, твърдят Манолис Кугевинас от Института за медицински изследвания в Барселона и Кенет Кантор от института в Бетеселона и Кенет Кантор от института в Бетесда, САЩ.
    << върни се назад Автор: Редактор
    Посетена за седмицата:28 пъти 11 юни 2008   23:16
  14 юни 2008 18:59   |   георгиева   |   софия   |  
А , какво предлагате да направим, да се превърнеме в отшелници ? нека да е нещо рационално ! Много йезуитски медицински публикации нопоследък. Определено вече губя доврие във всякакви медицински препоръки и мнения , а това струва ми се е доста лошо .


Още за Любопитно:
Гледайте гърди! Адски полезно е!
Шок! Тя е на 4 години, а й сложиха силикон в гърдите!
5 любопитни факта за женските гърди!
4 неподозирани причини, водещи до затлъстяване
Важно! Ето защо сутиенът не трябва да стиска гърдите!




    За Лекар.БГ   |   Реклама в сайта   |   Контакти с нас   |   При използване на статии от сайта, линк към lekar.bg е задължителен дизайн.NVS