Яденето на орехи значително намалява риска от развитие на рак на гърдата, твърдят учени от Медицинския институт към университета "Маршал" в Хънтингтън, Западна Вирджиния. Изследване с мишки, които боледуват от рак на гърдата, показало че се развиват по-малобройни и помалки тумори, ако гризачите се хранят с орехови ядки.Орехите съдържат омега-3 мастни киселини, антиоксиданти и фитостероли, които заедно намаляват риска от рак. За хората е достатъчно да консумират около 60 грама орехови ядки на ден, казва д-р Илейн Хардман. Предишни изследвания показаха, че когато храненето завършва с орехови ядки, се неутрализират уврежданията на артериите от мазната храна.
|