Здраве, диети, отслабване, болести и лечение - това е Лекар.БГ Чудеса   |   razkritia.com   |   ресторанти   |      



chudesa.net
kliuki.net
Детски обувки
снимки
Забележителности



Грейпфрутът понижава нивото на холестерола

Грейпфрутът понижава нивото на холестерола
Един грейпфрут в менюто на ден е достатъчен, за да се намали нивото на холестерола в кръвта и заедно с това -рискът от сърдечно-съдови заболявания, твърдят израелски изследователи от университета на Йерусалим. Специалистите извършили проучване сред хора, преживели наскоро сърдечна операция - коронарно шунтиране. Всички те имали високи стойности на холестерола и триглицеридите, поради което организмът им не реагирал адекватно на медикаментите за заздравяване на срезовете от хирургическата интервенция. Участниците в изследването били разделени на три групи. Хората от първата група изяждали по един червен грейпфрут на ден, от втората - по един жълт, а на третата група този плод не бил даван изобщо. След 30 дни учените установили, че при всички похапвали грейпфрут, нивата на холестерола и триглицеридите значително се понижили, докато в третата група, лишена от плода, не настъпили никакви промени. Освен това се оказало, че червеният грейпфрут е по-ефективен. Учените обясняват този факт с по-голямото съдържание на антиоксиданти в него. За съжаление грейпфрутът е несъвместим с доста лекарства, така че, ако приемате медикаменти, направете си справка, преди да посегнете към него.
    << върни се назад Автор: Редактор
    Посетена за седмицата:6 пъти 27 март 2009   01:06

      • В момента няма публикувани мнения!


Още за Лечебно хранене:
5 любими храни, които е добре да избягвате
4 неочаквани начина за ускоряване на метаболизма
Митовете за месото, не които всички робуваме
4 вкусни ястия, от които се отслабва
13 доказани начина за елиминиране на врага апетит!




    За Лекар.БГ   |   Реклама в сайта   |   Контакти с нас   |   При използване на статии от сайта, линк към lekar.bg е задължителен дизайн.NVS