14-годишно момиче умря от първия тампон

14-годишно момиче почина от токсичен шок, причинен от първия в живота му хигиенен тампон.

Семейството смята, че истинската причина е синдромът на токсичния шок.

От този синдром всяка година във Великобритания страдат около 40 човека и за него не се знае много, описват от medikforum.ru.

Ето защо семейството на починалата Наташа Скот-Фалбър от Уелс прави информационна кампания, за да са наясно повече хора с тази опасност.

Наташа починала внезапно пет дни след като се оплакала от неразположение като при обикновена простуда. Всичко започнало, след като тя за първи път в живота си използвала хигиенен тампон.

Повечето момичета са наясно, че тампонът не бива да остава в тялото прекалено дълго, за да не последва инфекция.

Наташа била инструктирана и уж спазила правилата, но очевидно тампонът бил поставен неправилно и това поставило начало на болестта й.

Болестта не изглеждала сериозна – Наташа била в добро настроение през цялото време, а преди трагедията дори смъмрила майка си, че прекалено много я обгрижва и се тревожи излишно.

В тази вечер тя се почувствала и по-добре, спала спокойно през нощта. На сутринта останала пред телевизора и по някое време задрямала. Така и не се събудила повече.

Още едно момиче от Острова, 15-годишната Пейдж Ръфи, след поставяне на тампона изпаднало в кома и останало в безсъзнание два дни.

В нейния случай синдромът на токсичния шок се развил четири часа след поставянето на тампона и семейството реагирало достатъчно бързо, за да бъде спасен животът й.

14-годишно момиче умря от първия тампон
5 (100%) 1 vote

Enjoyed this post? Share it!

 

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *