5 мита, свързани с отслабването и тренировките! Разбихме ги!

Предлагаме ви 5 разгромени мита, които се намират в пряка връзка с фитнеса и отслабването.

Хубавото в случая е, че не само ви ги предлагаме, но ги и разбиваме на пух и прав, за да спрат да ръководят поведението ви, когато на дневен ред е темата за тренировките и отслабването.

Мит 1 – Въглехидратите вредят и пречат

– като основен източник на енергия за тялото, въглехидратите не могат да бъдат определени единствено като вредни. Те са необходими особено когато човек тренира и му е нужна енергия, за да може да се справи с ежедневното физическо натоварване;

Мит 2 – Сутрешните тренировки единствено дават резултат

– оказва се, че и това е заблуда. Инструкторите препоръчват часовете между 16:00 и 18:00 като най-подходящи за тренировка, защото именно тогава температурата на тялото е най-висока, а това означава, че хем ще сме най-продуктивни, хем ще горим най-много калории. Важно правило за успешната тренировка обаче е и постоянството;

Мит 3 – Коланът за тежести ни спасява от травми на гърба по време на тренировка –

въпреки че той има ефект, с течение на времето употребата му води до драстично отслабване на коремните мускули;

Мит 4 – Трябва да се консумират спортни напитки, а не вода.

Е, всички знаем, че водата е от особено значение за отслабването, затова консумацията й е задължителна. Още повече – тя подпомага самата тренировка, като намалява риска от сърдечни проблеми;

Мит 5 – Протеините по много за задължителни

– да, те играят роля при стимулирането на мускулите, но прекаляването с тях може да се окаже вредно.

Още топ материали, свързани с темата:
5 мита, свързани с отслабването и тренировките! Разбихме ги!
5 (100%) 1 vote

Enjoyed this post? Share it!

 

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *