5 начина за изгаряне на калории за мързеливци

Ето как можете да изгорите излишните калории дори когато движението не е любимото ви занимание, а работата ви изисква почти целодневното седене пред компютъра.

1. Оформете бедрата,

докато седите – за целта е необходимо да свиете краката си до ъгъл от 90 градуса.

Едно след друго колената се повдигат, като максималната височина е бюрото.

Щом кракът докосне бюрото, връщате до изходна позиция. С всеки крак движението се прави по 10 пъти в четири серии;

Коремът

2. За да оформите корема в седнало положение, необходимо е да присвивате коремните мускули за няколко секунди и да отпускате. Ще се влюбите в резултата съвсем скоро;

Разговорите

3. Разговорите също са начин за горене на калории – колкото и да не ви се вярва, докато говорите, вие хабите енергия, а по този начин горите и калории;

Ръцете

4. Ако искате да оформите ръцете, подреждайте – това е идеален начин да се справите с кожата, която увисва точно над лакътя и ви създава доста притеснения и неприятни емоции;

Возете се на стол на колелца!

5. Търкалянето на стола пък ще ви гарантира разход на много, много калории. За целта е необходимо да няма обаче допълнителни лица, които да затрудняват движението.

С всички тези съвети искахме да ви кажем, че горенето на калории дори в офиса или у дома е възможно, стига да имате желание.

Още топ материали, свързани с темата:
5 начина за изгаряне на калории за мързеливци
5 (100%) 1 vote

Enjoyed this post? Share it!

 

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *