Вижте как мазнините на корема се стопяват ударно!

Стопяване на корем: Мазнините в областта на корема са истинско бреме – хем лесно се натрупват, хем с тях човек доста трудно се справя.

А кой ли не иска коремът му да е прибран и талията тънка. Затова предлагаме ви изпитан начин за справяне с този проблем.

Като за начало мнозина решават, че ударното посещение на фитнес залата ще им реши проблемите.

Въпреки че при някои хора се получава – без мазнини по корема само с посещение на залата, то при голяма част от тези с проблемно тегло са необходими много повече усилия.

Да, тренировките са задължителни, но добре е да обърнем внимание и на храната, която консумираме ежедневно.

Правило, което мнозина пренебрегват, е цялостна промяна на хранителния режим, защото само така не само че ще се стопят мазнини в областта на корема, но и ще се гарантира, че те няма да се появят отново непосредствено след края на ограниченията.

Важно е в менюто да се включат много плодове и зеленчуци, да има фибри – нещо, което пропускаме.

Друго условие за корем без мазнини е храненето в рамките на деня да става често на малки порции, защото само така коремът няма да се претоварва.

Не на последно място – важно е приемът на калории да е ограничен, за да стопите мазнините в областта на корема.

И едно правило бонус: Намалете въглехидратите. Няма нищо по-гадно за корема след обилна вечеря (преди лягане) да ударите едно шоколадче за десерт. Въглехидратите се превръщат в тлъстини, но това масово се пази в тайна, защото ако китайците научат, че оризът, хлябът и чипсовете са храна за бедните, ще дойдат и ще ни изядат ушите.

По-добре хапвайте блажничко, но без хляб, без картофи, без ориз и прочие неща, които се продават на бензиностанциите. Ако едно нещо няма нужда да седи в хладилник, не става за ядене. Проверено е това!

Още топ материали, свързани с темата:
Вижте как мазнините на корема се стопяват ударно!
2.4 (48%) 5 votes

Enjoyed this post? Share it!

 

Молим, коментирайте!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *