Упражнения срещу дискова херния

Ако отделяте по 20 минути дневно за упражнения, след 2-3 дни болките ще отзвучат, твърдят специалистите. Тези упражнения отпускат болезнено свитите мускули по гръбнака и забележимо намаляват болките.СВИВАНЕЛегнете на пода, най-добре – върху мокет. Краката са полусгънати в колената, ръцете са паралелно на тялото. Хващате колената с длани и повдигате горната част на тялото с коремните мускули. Брадичката е притисната към гърдите. Стоите така 15 секунди като сдържате дишането колкото можете. Отпускате се бавно на пода, като държите здраво колената. Правите го 5 пъти.ИЗПЪВАНЕСъщо лежите на пода. Краката са полусгънати в колената, ръцете се паралелно на тялото.Като се подпиране на ръцете, издигате кръста нагоре. Колкото можете. Изисква се повече умение, но и сила. Стоите така колкото можете, но максимум 15 секунди. Дишате повърхностно. Отпускате се бавно на пода, като се опирате на ръцете. Правите го 5 пъти.ИЗБИВАНЕЛягате по гръб на пода, краката са изпънати. Ръцете са встрани, паралелно на тялото.Без да насилвате гръбнака, извивате главата вляво, а краката – вдясно. Стоите така 15 секунди. След това извивате главата вдясно, а краката – вляво. Също 15 секунди. Правите 3 пъти упражнението, само ако не чувствате болка!

Оценете статията

Лекар.БГ препоръчва и:

Няма коментари

Добавете коментар